Woonwinkel KLM
Met welke soort van vragen kan ik bij de Woonwinkel terecht?
Wil je je woning verbeteren, aanpassen of renoveren? Is je badkamer, toilet, elektriciteitsinstallatie of dak verouderd of kan je huis echt nieuwe ramen of een extra laag isolatie gebruiken? Wij geven graag uitleg over alle mogelijke premies die je hiervoor kan krijgen.
Denk je eraan om je woning te renoveren maar vrees je dat de investering te zwaar is? Dan kan je een Mijn VerbouwLening aangaan. Je kan maximaal 60.000 euro lenen aan 2,75 procent als je als je een lager of gemiddeld inkomen hebt.
Heb je vragen over de woonkwaliteit van de woning die je huurt? Voldoet je huurwoning aan de technische vereisten of comforteisen? Wil je technisch advies bij uw renovatieplannen? Wij helpen graag verder.
Heb je vragen over de huurwetgeving of de kwaliteit van je woning, heb je als huurder of verhuurder bemiddeling nodig, … ? Neem dan zeker contact op met de woonwinkel. We staan je graag bij met raad en daad.
Hoe kan ik de Woonwinkel contacteren?
Wanneer kan ik in het woonloket terecht?
- Maandag van 8.30 tot 12 uur en 13 tot 19 uur
- Dinsdag van 8 tot 13 uur
- Woensdag van 8 tot 13 uur
- Locatie: gemeentehuis (Marktplein 29, 1880 Kapelle-op-den-Bos)
- Enkel op afspraak
- maandag van 8.30 tot 12.30 uur en 14 tot 19 uur in het administratief centrum (Brusselsestraat 25, 1840 Londerzeel)
- woensdag van 8 tot 13 uur in Malderen (Malderendorp 14, 1840 Londerzeel)
- vrijdag van 8.30 tot 13.30 uur in het administratief centrum (Brusselsestraat 25, 1840 Londerzeel)
- enkel op afspraak
- dinsdag van 9 tot 13 uur en 14.30 tot 19.30 uur
- donderdag en vrijdag van 8 tot 13 uur
- altijd op afspraak
- locatie: administratief centrum (Tramlaan 8, 1861 Meise/Wolvertem)